Betalingen

in onze webwinkel kun je op meerdere manieren betalen, zoals door middel van overschrijven of Ideal. Bij overschrijven kun je het totaal bedrag overmaken op IBAN NL08RABO0138839212 t.a.v. Studio Typisch.
Let op, vanuit België duurt het vaak ten minste twee à drie werkdagen waarvoor het overgeschreven wordt op onze rekening. Wil je het graag eerder ontvangen, stuur ons dan even een mailtje of een dm op insta. Producten worden namelijk pas gemaild en/of verstuurd wanneer deze betaald zijn. (Wil je ze graag eerder ontvangen, mail ons dan een betaalbewijsje)

Wil je graag de producten afhalen in Eindhoven, dan kan dit ook natuurlijk. Printables kun je echter nooit afhalen, deze worden altijd als pdf gemaild.

 

Verzendkosten

De verzendkosten worden automatisch opgeteld met uw producten. In de verzendkosten zitten de portokosten en een bijdrage voor de envelop of doos.

 

Levering

Printables proberen wij binnen 24 uur op werkdagen te mailen naar het opgegeven emailadres. Heeft de printable een foto, dan geldt dit vanaf dat wij de foto hebben ontvangen. Wil je er geen foto op, geef dit dan aan in het commentaarveld, anders wachten wij onnodig op een foto. Je bent zelf verantwoordelijk voor de foto, wij zullen deze verder niet aanpassen (echter verkleinen). Mocht je de foto toch niet zo mooi vinden in de printable, willen wij deze eenmalig kosteloos vervangen door een andere foto. Mocht je hierna nog een andere foto willen, zullen wij voor dit meerwerk € 5,00 per aanpassingen rekenen.

Producten worden binnen 3 werkdagen verstuurd. Op moment van verzendig ontvang je hierover een berichtje. Typisch Mies verstuurd alles met PostNL, wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Omdat wij voornamelijk in de avonduren werken, worden bestellingen vaak ook in de avonduren verzonden. Mocht je hierover vragen hebben, kun je ten alle tijden mailen naar info@typischmies.nl. Wij proberen dan zo snel mogelijk hierop de reageren.

Alles wordt pas verstuurd/gemaild na ontvangst van de betaling.

Wij verpakken al producten met zorg, toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd is als u het ontvangt. Neem in dit geval contact met ons op op info@typischmies.nl. Wij proberen dan samen met u tot een gepaste oplossing te komen.

Gepersonaliseerd artikelen van niet onder het herroepingsrecht, dus worden niet terug genomen, tenzij beschadigd of met een fout.

 

Haast met je bestelling?

Dat kan en is geen probleem. Stuur ons dan een dm op instragram (TypischMiesTrakteren), dan kunnen wij hier meteen op reageren en samen naar de mogelijkheden kijken.

© 2011 - 2024 Typisch Mies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel